مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 15:402021-11-20سياسي

شانس بالای وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای کسب رای اعتماد مجلس


نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس از شانس بالای وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای کسب رای اعتماد مجلس خبرداد و گفت: وزیر پیشنهادی رزومه خوبی دارد و امیدواریم رأی بیاورد.

- ، حجت الاسلام محمد باقری بنابی عصر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با بیان اینکه وزیر پیشنهادی جدید آموزش و پرورش رزومه خوبی دارد و امیدواریم از مجلس رأی اعتماد بگیرد، افزود: امیدواریم وزیر پیشنهادی بتواند مطالبات جدی معلمان را پیگیری کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش وزیری باید انتخاب شود که بله قربان گو نبوده و توانایی حل مشکلات این مجموعه حساس را داشته باشد.

نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی از شورای آموزش و پرورش شهرستان خواست از عوامل موفقیت این مجموعه از جمله موفقیت اخیر در کنکور 1400 کار پژوهشی صورت گرفته و آن را برای مدیران و متولیان آینده نگه دارند تا از این تجربیات استفاده شود.

باقری بنابی در ادامه با اشاره به ظرفیتی که شهرستان بناب در حوزه های پرورشی دارد، پیشنهاد داد یکی از 5 طرح ملی را که قرار است در استان اجرایی شود، در شهرستان بناب اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانس بالای وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای کسب رای اعتماد مجلس

شانس بالای وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای کسب رای اعتماد مجلس