مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 14:152021-11-20بين الملل

تمجید وزیر دفاع آمریکا از نقش مسعود بارزانی در عراق


رییس منطقه کردستان عراق هم از حمایت مستمر آمریکا تقدیر کرد و بر اهمیت حل مشکلات باقی مانده بین اربیل و بغداد و لزوم هماهنگی دو طرف در تامین امنیت مناطق مورد مناقشه تأکید کرد.

- وزیر دفاع ایالات متحده امروز شنبه ضمن دیدار با مسرور بارزانی نخست وزیر منطقه کردستان عراق در منامه، نقش مسعود بارزانی رهبر حزب دموکرات کردستان در منطقه کردستان و عراق را تأثیرگذار توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسرور بارزانی نخست وزیر منطقه کردستان عراق امروز شنبه 29 آبان / 20 نوامبر، در حاشیه نشست گفتگوی 2021 منامه با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا دیدار و گفت وگو کرد.

لوید آستین، در این دیدار نقش مسعود بارزانی رییس قبلی منطقه کردستان عراق و رهبر فعلی حزب دموکرات کردستان را تأثیرگذار خواند و تأکید کرد که جایگاه او در منطقه کردستان و عراق مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموازین نیوز، در بیانیه صادره از سوی دفتر نخست وزیری منطقه کردستان عراق آمده است که وی امروز در منامه با وزیر دفاع آمریکا و همچنین هماهنگ کننده کاخ سفید ملاقات داشته است.

بر اساس این بیانیه، آستین با تاکید بر اینکه منطقه کردستان متحد و شریک مهم ایالات متحده در منطقه است، تصریح کرد: ما مجددا بر ادامه حمایت خود از منطقه کردستان به ویژه نیروهای پیشمرگه در مقابله با داعش تأکید می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید وزیر دفاع آمریکا از نقش مسعود بارزانی در عراق

تمجید وزیر دفاع آمریکا از نقش مسعود بارزانی در عراق