مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 14:002021-11-20ورزشي

تیرانداز کهگیلویه وبویراحمد بر سکوی سوم مسابقات آزاد تراب کشور ایستاد


دبیر هیات تیراندازی استان کهیگلویه وبویراحمد از کسب مقام سوم تیرانداز استان مرحله چهارم مسابقات آزاد تراپ قهرمانی کشور خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر هیات تیراندازی استان کهیگلویه وبویراحمد از کسب مقام سوم تیرانداز استان مرحله چهارم مسابقات آزاد تراپ قهرمانی کشور خبر داد.

کرامت عالی منش گفت: مرحله چهارم مسابقات آزاد تیراندازی اهداف پروازی کشور در رشته تراپ با حضور بیش از 80 ورزشکار ، روز جمعه 28 آبان ماه دررده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان برگزار شد.

وی افزود: این رقابت ها که به منظور حضور حداکثری، شناسایی استعدادها و برترین های کشور و ایجاد فرصت برای علاقه مندان به رشته تیراندازی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیر هیات تیراندازی کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام سوم امیر محمدیان تیرانداز کهگیلویه وبویراحمدی در این رقابت ها خبر داد و تصریح کرد: در رده سنی بزرگسالان، مسعود عزیزیان از تهران، شاهو امامی راد از کردستان و علیرضا عسکری از تهران و همچنین در بخش جوانان و نوجوانان حسین دهقان از فارس، امیرحسین قاضی نور از اصفهان و امیر محمدیان از کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است که مسابقات مرحله چهارم اسکیت 10 تا 12 آذر، مرحله پنجم تراپ و اسکیت 7 تا 10 دی، مرحله ششم تراپ 13 تا 15 بهمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیرانداز کهگیلویه وبویراحمد بر سکوی سوم مسابقات آزاد تراب کشور ایستاد

تیرانداز کهگیلویه وبویراحمد بر سکوی سوم مسابقات آزاد تراب کشور ایستاد