مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 13:502021-11-20اقتصادي

10 طرح نوآورانه در فستیوال نوآوری های صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته معرفی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، به همت شبکه ملی فن بازار ایران، فستیوال نوآوری های صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته با هدف بهم رسانی نوآوری ها و چالش های این صنعت، - 10 طرح نوآورانه در فستیوال نوآوری های صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته پارک فناوری پردیس بعنوان طرح هایی که می توانند نیاز های داخلی را رفع کنند، معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، به همت شبکه ملی فن بازار ایران، فستیوال نوآوری های صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته با هدف بهم رسانی نوآوری ها و چالش های این صنعت، پنجشنبه 27 آبان ماه در سالن 43 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

محمدصالح خالقی دبیر شبکه ملی فن بازار ایران در جریان برگزاری این فستیوال گفت: گسترش تولید لوازم خانگی در کشور با افزایش درخواست های فناورانه از صنایع همراه بوده است در این راستا ضرورت وجود ساز و کاری مشخص برای معرفی نیاز ها و ظرفیت های موجود در عرضه های نوآورانه و اختراعات به عموم مردم و صنعتگران بیش از پیش به چشم می خورد.

خالقی ادامه داد: ما در شبکه ملی فن بازار ایران به دنبال معرفی اختراعات و نوآوری های شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و سولوشن پرووایدر ها به صنعتگران برای رفع نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 طرح نوآورانه در فستیوال نوآوری های صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته معرفی شد

10 طرح نوآورانه در فستیوال نوآوری های صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته معرفی شد