مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 13:452021-11-20اقتصادي

بانک ها اعتبارات آذربایجان غربی را در خود استان هزینه کنند


باید سپرده های مردم در بانک ها در خود استان و برای ایجاد اشتغال هزینه شود و مردم این خدمات را در توسعه و پیشرفت استان لمس کنند.

- ، محمدصادق معتمدیان بعد از ظهر شنبه در دیدار مدیران زیر مجموعه وزارت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ظرفیت اعتباری بانک های عامل استان برای ایجاد فرصت های اشتغال و سرمایه گذاری، افزود: بانک های استان باید اولویتشان تأمین اعتبار و تسهیلات برای طرح های اشتغالزایی باشد و به صورت جزیره ای عمل نکنند.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های استان در حوزه های مختلف بویژه جهت جذب سرمایه گذار و ایجاد فرصت های اشتغال، گفت: لازم است کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با پیگیری و مذاکره با صندوق های مختلف اعتباری در استان و استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری شستا زمینه را برای حضور سرمایه گذاران در بخش های مختلف استان بویژه صنعت گردشگری و صنایع دستی فراهم کند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره لزوم توجه ویژه به حل مسائل و مشکلات مربوط به معلولان استان گفت: ضروری است بهزیستی استان هر چه سریع تر مشکلات مربوط به تأمین مساکن مربوط به خانواده های بالای 2 معلولیت را با جدیدت پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها اعتبارات آذربایجان غربی را در خود استان هزینه کنند

بانک ها اعتبارات آذربایجان غربی را در خود استان هزینه کنند