مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 13:302021-11-20سياسي

درخواست فعال جهادی از رییس جمهور درباره مشکلات سیستان و بلوچستان


یک فعال جهادی ضمن قدردانی از رییس جمهور برای حضور در استانهای محروم به ویژه سیستان و بلوچستان گفت: استان سیستان وبلوچستان یکی از استان های محروم کشور است و از دولت می خواهیم نگاه ویژه ای به این استان شود.

- ایمان سرگزی فعال جهادی و از فعالین سابق دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، ضمن قدردانی از آیت الله رییسی رییس جمهور برای حضور در استانهای محروم به ویژه سیستان و بلوچستان گفت:استان سیستان وبلوچستان از استانهای پهناور کشور است و فقر ومحرومیت این استان در کلمات نمی گنجد.

وی با اشاره به مشکلات زیاد مردم سیستان و بلوچستان افزود: با روی کار آمدن دولت مردمی آیت الله رییسی نور امیدی در دل همه مردم جوانه زده است که امیدواریم با مدیریت جهادی رییس جمهور در سطح کشور، مناطق محروم سیستان وبلوچستان نیز بی بهره نمانند.

سرگزی تصریح کرد: علیرغم امیدی که با روی کارآمدن دولت سیزدهم در دل مردم سیستان و بلوچستان زنده شده اما متاسفانه برخی مسائل مانند عدم تغییر مدیران دستگاه های مختلف و ادامه روند گذشته باعث دلسردی مردم شده است.

این فعال جهادی یادآور شد: انتصاب استاندار سیستان و بلوچستان که خوشبختانه فردی جهادی است موجب دلگرمی مردم این استان شد اما متاسفانه باقی ماندن برخی مدیران قبلی که قالبا دنبال میز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فعال جهادی از رییس جمهور درباره مشکلات سیستان و بلوچستان

درخواست فعال جهادی از رییس جمهور درباره مشکلات سیستان و بلوچستان