مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 13:102021-11-20فرهنگي

نمایش «همه برادران من» در حوزه هنری استان تولید شد


رییس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایش «همه برادران من» روایتی از روزهای آخر زندگی شهید باکری در واحد هنرهای نمایشی این مرکز تولید شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایش همه برادران من روایتی از روزهای آخر زندگی شهید باکری در واحد هنرهای نمایشی این مرکز تولید شد.

شریف اسلامی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این نمایش روایتی از آخرین روزهای زندگی شهید باکری و خاطرات آن شهید عزیز در دوران دفاع مقدس است.

وی اظهارکرد: این نمایش به مناسبت هفته بسیج و به مدت یک هفته در شهر گچساران بر روی صحنه می رود.

رییس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نمایش همه برادران من به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی داوود پارسا برای اجرای عمومی در استان و همچنین شرکت در جشنواره های مختلف ملی تولید شده است.

اسلامی بازیگران این نمایش را محمد خماس پور، محسن جلالی، محمد دشتی، داوود پارسا، مهدی حسینی، جواد گله بسیاری، داوود هاشمی، راضیه فصیح، اعظم نبوی، طاها پارسا و اهورا پارسا عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این نمایش در حال انجام تمرینات خود برای حضور در جشنواره های دفاع مقدس و همچنین اجرای عمومی در شهرهای مختلف کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «همه برادران من» در حوزه هنری استان تولید شد

نمایش «همه برادران من» در حوزه هنری استان تولید شد