مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 13:102021-11-20سياسي

اعلام جزییات استخدام چوپان در ارمنستان


آگهی استخدام چوپان در ارمنستان تنها در ایران نبوده بلکه در کشورهای عربی انتشار وسیع داشته و اینها درحقیقت کارشناسان حوزه پرورش و تجارت دام هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، از چند روز پیش خبر استخدام چوپان ایران در ارمنستان در فضای مجازی دست به دست می شود و برای بسیاری سؤال است که این چه نوع استخدامی است و چرا باید چوپان از ایران به ارمنستان برود؟ مسأله دوم اینکه گفته می شود این چوپان ها باید به زبان عربی باید مسلط شوند و این سؤال دیگری را در ذهن مخاطبان ایجاد کرده است.

منصور پوریان رییس شورای تامین دام کشور در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: اولا این آگهی فقط در ایران توزیع نشده بلکه در کشورهای همجوار و همسایه نیز چنین آگهی وجود دارد و تقریبا از اکثر کشورهای منطقه چنین درخواستی شده است.

پوریان همچنین گفت: واژه چوپان به همان معنایی که در کشور ما رایج است، به کار برده نمی شود بلکه منظور کارشناسان و متخصصان امور دام هستند که به تجارت و هم امور پرورش دام آشنایی کامل داشته باشند.

رییس شورای تامین دام کشور در پاسخ به این سؤال که چرا نوشته شده مسلط به زبان عربی باشند، گفت: بیشتر مشتریان دام ارمنستان کشورهای عربی هستند، بنابراین باید به زبان عربی مسلط باشند تا بتوانند با مشتریان که عمدتا عربی هستند ارتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات استخدام چوپان در ارمنستان

اعلام جزییات استخدام چوپان در ارمنستان