مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 13:102021-11-20سياسي

رزومه سازی با راه پیمایی اربعین؟


اجازه بدهیم زیارت و اعتقادات مذهبی ما، در همان جنبه معنوی خود باقی بماند و کار را به جایی نرسانیم که عشق به امام حسین تبدیل به پله ای برای رسیدن به مناصب شود.

- عصرایران؛ مصطفی داننده- بعد از اعتماد نکردن مجلس به مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی ابراهیم رییسی برای وزارت آموزش و پرورش، رییس جمهوری در اقدامی سریع، یوسف نوری را به مجلس معرفی کرده است.

بعد از این معرفی، رزومه ‎ای از وزیر پیشنهادی در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که در آن و در بخش توفیقات و توانایی ها به حضور در راهپیمایی اربعین اشاره شده است.

هر چند اشاره به حضور در یک پیاده روی معنوی به عنوان توانایی به طنز می مانست و انتظار می رفت تکذیب شود اما خبری از تکذیب نبود که نبود.

گویا واقعا جناب نوری در رزومه خود به راهپیمایی اربعین اشاره کرده ‎اند که اگرچه به عنوان توفیق پذیرفتنی است اما توانایی نیست و توفیق معنوی را به عنوان پیشینه موفقیت مادی ذکر نمی کنند.

وقتی از کسی برای شغلی رزومه می خواهند، به دنبال آن اند تا اول با سوابق او آشنا شوند و در مرحله دوم بدانند چه توانایی هایی دارد.

حالا پیاده روی اربعین در دسته سوابق کاری حساب می شود یا توانایی ها؟ البته که وزیر پیشنهادی در دسته توانایی ها قرار داده هر چند در کنار توفیقات.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزومه سازی با راه پیمایی اربعین؟

رزومه سازی با راه پیمایی اربعین؟