مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-20اقتصادي

گاز به میمه هم رسید


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: طرح گازرسانی به شهر میمه دهلران که تا کنون به دلیل شرایط کرونایی انجام نشده بود، به صورت رسمی افتتاح و مردم این شهر پس از سال ها انتظار از این نعمت برخوردار شدند.

- عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ، در این مراسم با اشاره به اینکه با گازرسانی به شهر میمه بیش از 800 خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد، اظهار کرد: تاکنون در این شهر 600 مشترک جذب و عملیات گازرسانی به چند خانوار باقیمانده توسط پیمانکار در حال اجرا می باشد.

وی با بیان اینکه برای گازرسانی به شهر میمه 42 هزارو 361 متر خط تغذیه و 14 هزار متر شبکه توزیع اجرا شده است، اظهار داشت: برای گازرسانی به شهر میمه 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری و 97 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند، تصریح کرد: تاکنون 501 روستا در استان گازدار شده و چند روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

شمس اللهی به وضعیت گازرسانی در دهلران اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 4 شهر و 56 روستا در شهرستان دهلران گازدار هستند و 4 روستای دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در حال اجراست و انتظار می رود تا پایان سال جاری نیز روستاهایی که قابلیت گازرسانی دارند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز به میمه هم رسید

گاز به میمه هم رسید