مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-20اقتصادي

حمایت های یارانه ای از صنایع کوچک 17 برابر شده است


معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: با پیگیری های انجام گرفته از طریق سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، میزان اعتبارات در بخش حمایت های یارانه ای از واحدهای صنعتی خرد در داخل و خارج از شهرک های صنعتی از ابتدای سال تاکنون 17 برابر .

- ایسنا/خراسان رضوی معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: با پیگیری های انجام گرفته از طریق سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، میزان اعتبارات در بخش حمایت های یارانه ای از واحدهای صنعتی خرد در داخل و خارج از شهرک های صنعتی از ابتدای سال تاکنون 17 برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

محمد احسانی در سومین نشست تخصصی تجاری و سرمایه گذاری مشترک که با حضور بیش از 60 نفر از تجار و صنعتگران و صاحبان سرمایه از کشور افغانستان و ایران در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت روابط تجاری با کشورهای همسایه در راستای توسعه صادرات غیرنفتی از ابتدای سال اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم خورده است.

وی افزود: میزان حمایت شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از واحدهای صنعتی کوچک در سال گذشته 15 تا 30 درصد بوده اما با افزایش اعتبارات در این بخش طی سال جاری این حمایت ها به 80 تا 100 درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های یارانه ای از صنایع کوچک 17 برابر شده است

حمایت های یارانه ای از صنایع کوچک 17 برابر شده است