مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-20سياسي

نامه نماینده اصفهان به رییسی: برای حل مشکلات زاینده رود شخصا به موضوع ورود نمایید


آنچه اکنون مشاهده می شود خارج شدن مسیر رفتار با زاینده رود از اجرای قوانین و مقرراتی است که هرچه جلوتر می رویم ابعاد آن وسیع تر و حق نادیده گرفته می شود.

- نامه نماینده اصفهان به رییسی: برای حل مشکلات زاینده رود شخصا به موضوع ورود نمایید آنچه اکنون مشاهده می شود خارج شدن مسیر رفتار با زاینده رود از اجرای قوانین و مقرراتی است که هرچه جلوتر می رویم ابعاد آن وسیع تر و حق نادیده گرفته می شود.

ایلنا نوشت: نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه ‎ای به رییس جمهوری خواستار توجه ویژه او به موضوع زاینده رود شد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه ‎ای به رییس جمهوری خواستار توجه ویژه او به موضوع زاینده رود شد و گفت که به گونه ای تدبیر شود تا ضمن حضور شخص رییس جمهور در اصفهان و تشکیل شورای عالی آب و یا جلسه هیئت دولت در اصفهان، ابعاد مختلف موضوع بررسی شده و راهکارهای مناسب عملیاتی شود.

متن نامه عباس مقتدایی به سید ابرهیم رییسی به شرح زیر است: پیرو نامه های قبلی اینجانب به شماره 1090894 و 1121625 به حضرتعالی و نیز نامه های ارسالی پیش از آن به مقامات اجرایی کشور از جمله وزیر محترم نیرو به شماره 1121552 و.

؛ همچنین با عنایت به جلسات متعددی که اینجانب به صورت مستمر با کشاورزان، اقشار مختلف جامعه، مردم اصفهان و مسئولان ملی و محلی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نماینده اصفهان به رییسی: برای حل مشکلات زاینده رود شخصا به موضوع ورود نمایید

نامه نماینده اصفهان به رییسی: برای حل مشکلات زاینده رود شخصا به موضوع ورود نمایید