مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-20سياسي

بسیج مجموعه ای کارآمد در مقابل تهدیدات دشمن است


بسیج شجره طیبه ای است که ریشه در اعماق ایمان انسان دارد و دارای عقبه اعتقادی و ایدئولوژی عمیق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شبستر، بهمن داستان فرمانده سپاه ناحیه شبستر که به مناسبت هفته وارد کند.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر هوشیاری و بیداری همراه با بصیرت و پرهیز از وابستگی های جناحی، را عنصر اساسی تفکر بسیجی دانست و بیان کرد: دشمنان نظام که سدعظیمی به نام انقلاب اسلامی را مقابل خود دیده اند، دشمنی و کینه ورزی خود را علنی و عملیاتی نموده اند و از این رو بسیجیان وظیفه ی خطیری را در مقابله با این تهدیدها، پیش رو دارند.

داستان با بیان این که تفکر بسیجی نشأت گرفته افکار و اندیشه های امام و رهبری است و این تفکر باید جهانی شود، عنوان کرد: هر زمان انقلاب اسلامی در معرض خطر و هجمه دشمن قرار بگیرد، بسیج وارد میدان می شود و با ایثار و از خودگذشتگی مقابل دشمنان می ایستد تا انقلاب پابرجا بماند.

وی  به دعوت از بسیجیان به داشتن بصیرت در تمام عرصه ها به ویژه مسائل سیاسی و اجتماعی خاطرنشان کرد: بصیرت عامل اصلی و کلید نجات و رهایی بخش در برابر توطئه ها و مکرهای دشمنان و مزدوران داخلی و خارجی است.

داستان جنگ امروز دشمن را یک جنگ نامریی و فراتر از جنگ سخت ارزیابی و اظهار داشت: تنها راهکار مبارزه با جنگ نرم ولایت پذیری و ولایت مداری در تمام شئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج مجموعه ای کارآمد در مقابل تهدیدات دشمن است

بسیج مجموعه ای کارآمد در مقابل تهدیدات دشمن است