مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 11:402021-11-20سياسي

شرط دولت برای پرداخت حقوق آبان کارمندان


حقوق آبان ماه کارمندان دولت که اطلاعات آنها در سامانه پاکنا وارد نشده به شرطی پرداخت می شود که بالاترین مقام مجاز دستگاه های اجرایی که معمولا معاونان اداری و مالی از امروز (شنبه) تعهد کنند تا اطلاعات مربوطه را بارگذاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ راه اندازی سامانه حقوق و مزایا (پاکنا) از تکالیف ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه است و از اواخر سال 1396 این سامانه راه اندازی شد و از اوایل سال 1397 دستگاه های اجرایی مشمول موظف به ورود اطلاعات بودند.

اما بسیاری از دستگاه ها از اجرای قانون به هر بهانه ای سرپیچی کردند.

از قانون بودجه 1398 تا کنون، به منظور شفاف سازی، وضعیت پرداخت های حقوقی ثبت اطلاعات در سامانه حقوق مزایا به طور جدی دنبال شد و حتی در قانون بودجه 1399 و 1400 پراخت حقوق و مزایا مشروط به ثبت اطلاعات شد و در نهایت مقرر شد از خرداد امسال پرداخت حقوق کارکنان تنها براساس ثبت اطلاعات در سامانه پاکنا انجام شود.

سازمان اداری و استخدامی طی روزهای گذشته اعلام کرد که حقوق کارمندانی که اطلاعات آنها در سامانه پایگاه اطلاعات کارکنان دولت وارد نشده باشد حقوق دریافت نمی کنند.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز در این خصوص اعلام کرد: سازمان اداری و استخدامی با همراهی سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور اقتصادی و دارایی تلاش می کنند سامانه حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط دولت برای پرداخت حقوق آبان کارمندان

شرط دولت برای پرداخت حقوق آبان کارمندان