مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 11:252021-11-20فرهنگي

بیست و یکمین دوره انتخاب کتاب سال استان کرمان 4 آذرماه برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: بعد از دو سال وقفه بیست و یکمین دوره انتخاب کتاب سال استان کرمان، چهارم آذرماه امسال در شهر سرچشمه برگزار می شود.

- ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: بعد از دو سال وقفه بیست و یکمین دوره انتخاب کتاب سال استان کرمان، چهارم آذرماه امسال در شهر سرچشمه برگزار می شود.

محمدرضا علیزاده امروز 29 آبان ماه در نشست ویژه برنامه بیست و یکمین دوره انتخاب کتاب سال استان کرمان در جمع خبرنگاران به دو اتفاق فرهنگی هنری اخیر استان اظهار کرد: این دو اتفاق مبارک انعقاد تفاهمنامه میان استانداری و معاون هنری وزارت ارشاد برای استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان و نیز رونمایی از پوستر سومین دوره جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی با حضور وزیر ارشاد در تهران بود.

وی با اشاره به برنامه های هفته کتاب در استان کرمان افزود: برنامه های متعددی در راستای ترویج مطالعه اجرا می شود که از جمله آن ها اجرای طرح های فصلی کتاب است که در حال حاضر طرح پاییزه کتاب آغاز شده است.

علیزاده ادامه داد: این طرح در راستای حمایت از کتاب فروشان از سال 94 با انتخاب حدود پنج کتابفروشی آغاز شد و در فصل گذشته به 24 کتابفروشی با 550 میلیون تومان فروش رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و یکمین دوره انتخاب کتاب سال استان کرمان 4 آذرماه برگزار می شود

بیست و یکمین دوره انتخاب کتاب سال استان کرمان 4 آذرماه برگزار می شود