مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 11:202021-11-20سياسي

سرقت و مواد مخدر؛ بیشترین تخلف اتفاق افتاده در زنجان


سرقت و مواد مخدر در صدر جرائم استان قرار دارد.

- ایسنا/زنجان دادستان زنجان گفت: سرقت و مواد مخدر در صدر جرائم استان قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن کرمی ظهر امورز (29 آبان ماه) در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان، اظهار کرد: عمده سرقت ها در زنجان سرقت از ویلاباغ ها، مزارع و ساختمان های نیمه کاره است که در این خصوص نیازمند یک تفسیر اساسی هستیم اولا اینکه این ویلا باغ ها مجازند یا غیرمجاز و در بافت روستا ها قرار دارند یا نه ؟ وی افزود: باید به سمت تجهیزات بازدارنده در مرحله قبل از وقوع سرقت و بعد از وقوع برویم؛ چراکه برخی سرقت ها در حوزه جرایم اقتصادی تعریف نمی شوند و اصولا کشف سرقت ها و کلاهبرداری ها سخت است، لذا رسانه ملی با تولید محتوا و هشدار در خصوص سرقت و کلاهبرداری در پیشگیری از وقوع این جرایم همکاری کند.

این مسئول با اشاره به اینکه سرقت و موادمخدر در صدر جرائم استان قرار دارند، افزود: سارقانی که از زندان آزاد می شوند بایستی به پلیس تخصصی اعلام شوند و برای این کار نیازمند سازو کار مناسب و بکارگیری سیستم هستیم.

دادستان زنجان خاطرنشان کرد: در حوزه آسیب های اجتماعی که بخشی از بسترهای وقوع جرم است نیازمند مداخله اداره بهزیستی هستیم آن هم مداخله همراه با تحول و اثرگذاری ارائه راهکارهای مطلوب و عملیاتی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت و مواد مخدر؛ بیشترین تخلف اتفاق افتاده در زنجان

سرقت و مواد مخدر؛ بیشترین تخلف اتفاق افتاده در زنجان