مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-20سياسي

تکمیل مجتمع فرهنگی، هنری اردستان نیازمند همراهی بخش خصوصی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: مجتمع چند منظوره فرهنگی، هنریستان پس از گذشت چند سال تکمیل نشده است که در این زمینه نیازمند همراهی بخش خصوصی و دیگر نهادهای مرتبط هستیم.

- ، رمضانعلی معتمدی ظهر شنبه در نشست بررسی وضعیت فرهنگی اردستان اظهار داشت: اردستان با همه ظرفیت های فرهنگی، هنری، اقتصادی و اجتماعی که دارد با کمبودهایی در حوزه زیر ساخت مواجه است.

وی افزود: در اردستان زیرساخت فرهنگی مناسب وجود ندارد، ایجاد یک مجتمع فرهنگی و تقویت زیر ساخت های فرهنگی، هنری لازمه این شهرستان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: در نشستی که در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به همراه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس بودیم، نقشه راه فرهنگ و هنر استان در افق 1404 رونمایی شد.

معتمدی تصریح کرد: اردستان شهرستانی با مردم متمدن و با ظرفیت های بسیار بالاست که نیازمند حمایت در حوزه زیرساخت های لازم است.

وی اضافه کرد: یکی از پروژه های اردستان که بعد از گذشت چند سال هنوز تکمیل نشده است مجتمع چند منظوره فرهنگی، هنری است که نیازمند حمایت در حوزه زیرساخت های مربوطه است.

معتمدی خاطرنشان کرد: در برخی حوزه ها نباید معطل دولت ماند و باید بتوانیم از بخش خصوصی و مردمی نیز در حوزه زیرساخت های مربوطه استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مجتمع فرهنگی، هنری اردستان نیازمند همراهی بخش خصوصی است

تکمیل مجتمع فرهنگی، هنری اردستان نیازمند همراهی بخش خصوصی است