مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 11:102021-11-20اقتصادي

فارس بالاترین رتبه کشور در تامین مسکن نیازمندان را دارد


شاخص تامین مسکن برای نیازمندان و مددجویان نهادهای حمایتی این استان بالاتر از میانگین کشوری است.

- ، عطاالله زمانی در حاشیه بازدید از اقدامات بنیاد مسکن شهرستان فیروزآباد گفت: بنیاد مسکن از همه ظرفیت ها برای تأمین مسکن و ایجاد تحول در مسکن روستایی بهره گیری خواهد کرد.

او به احداث 3500 واحد مسکونی ویژه نیازمندان در استان فارس اشاره و اضافه کرد: احداث مسکن ویژه مددجویان و نیازمندان که بخش قابل توجهی از آن در فیروز آباد و شهرستان های جنوب غرب فارس رقم خورده است برگ زرینی بر افتخارات بنیاد مسکن است که در هیچ جای کشور موارد مشابهی ندارد.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه شاخص های تأمین مسکن نیازمندان و مددجویان در این استان فراتر از شاخص های کشوری است، افزود: سهم شهرستان فیروز آباد و شهرستان های جنوب غرب استان در این طرح قابل توجه است و گامی برای تأمین مسکن شریف ترین اقشار جامعه قلمداد می شود.

زمانی همچنین به اجرای طرح های ترمیم و نوسازی و بازسازی مسکن بعد از بروز حوادثی نظیر زلزله و سیل در استان فارس اشاره و اضافه کرد: بنیاد مسکن فارس در سال های گذشته علاوه بر اینکه کارنامه درخشانی در اجرای طرح های ترمیم و نوسازی و بازسازی مسکن بعد از بروز حوادث زلزله و سیل داشته، به عنوان استان معین، یاری بخش هموطنان در سایر استان ها نظی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس بالاترین رتبه کشور در تامین مسکن نیازمندان را دارد

فارس بالاترین رتبه کشور در تامین مسکن نیازمندان را دارد