مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 10:502021-11-20دانش

رویداد دانشجویی «لینک آپ» در پارک فناوری پردیس برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ یکی از مهم ترین مخاطبین پارک فناوری پردیس در برنامه هفته جهانی کارآفرینی، - رویداد دانشجویی لینک آپ در پارک فناوری پردیس برگزار شد رویداد دانشجویی لینک آپ بعنوان یکی از برنامه های هفته جهانی کارآفرینی پارک فناوری پردیس با حضور روسای انجمن های دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ یکی از مهم ترین مخاطبین پارک فناوری پردیس در برنامه هفته جهانی کارآفرینی، دانشجویان هستند، زیرا دانشگاه به عنوان اصلی ترین مرکز پرورش نیروی انسانی مورد نیاز صنعت شناخته می شود و از این جهت ایجاد ارتباط میان این بخش و زیست بوم نوآوری و فناوری کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

رویداد دانشجویی لینک آپ ویژه دبیران انجمن ها و تشکل های دانشجویی همزمان با هفته جهانی کارآفرینی روز 27 آبان در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

هدف از برگزاری رویداد آشنایی دانشجویان با اکوسیستم نوآوری و فناوری بود.

این رویداد شامل چند بخش بود.

در ابتدا معاون توسعه نوآوری پارک و دبیر نمایشگاه اینوتکس درباره پارک فناوری پردیس، ظرفیت ها و خدمات ارائه شده در آن، نحوه شکل گیری پارک فناوری پردیس و برگزاری نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد دانشجویی «لینک آپ» در پارک فناوری پردیس برگزار شد

رویداد دانشجویی «لینک آپ» در پارک فناوری پردیس برگزار شد