مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-20سياسي

ظرفیت بسیج برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان استفاده شود


استاندار بوشهر با اشاره به توان بسیج در عرصه های مختلف، گفت: ظرفیت بسیج برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان استفاده شود.

- ، احمد محمدی زاده ظهر شنبه در حماسه عاشوراییان و پیشکسوتان سپاه پاسداران در استان بوشهر اظهار داشت: بسیج نقش مهمی را در عرصه های مختلف داشته و نمود آن را در دوران دفاع مقدس به خوبی دیدیم.

وی موفقیت بسیج را بهره گیری از ظرفیت مقاومت مردمی دانست و اضافه کرد: بسیج مظهر مردم سالاری دینی است و در صورت استفاده از ظرفیت های بسیج در زمینه های مختلف شاهد موفقیت های بیش از پیش خواهیم بود.

استاندار بوشهر افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در صورتی که بسیج وارد عرصه اقتصادی شود این حوزه مردم سالار می شود.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از توانمندی و قدرت بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی شرایط را برای بسیج مشخص می کنند.

محمدی زاده با اشاره به نقش بسیج در حوزه علم، سیاست و پیشرفت های گوناگون اجتماعی ادامه داد: در شرایطی که در جنگ همه جانبه اقتصادی هستیم, بسیج نقش مهم و اثرگذاری در این میدان دارد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده مناسب از ظرفیت بسیج در عرصه جنگ اقتصادی افزود: تجربه های دوران دفاع مقدس به قدرت ایران تبدیل شد که امروز در مقابله آمریکا با اقتدار ایستاده است و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بسیج برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان استفاده شود

ظرفیت بسیج برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان استفاده شود