مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-20اجتماعي

اسکله غیرمجاز تالاب بین المللی زریوار قلع و قمع شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: اسکله غیرمجاز تالاب بین المللی زریوار با حکم دستگاه قضا قلع و قمع شد.

- فریبا رضایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با بیان اینکه اسکله غیرمجاز تالاب بین المللی زریوار با حکم دستگاه قضا قلع و قمع شد، اظهار کرد: این نیروی انتظامی تخریب و کاملاً پاکسازی شد.

رضایی تدوین برنامه قایقرانی را از دیگر اقدامات مهم بر روی تالاب زریوار عنوان کرد و گفت: دو اسکله دیگر قایقرانی تالاب دارای مجوز هستند، اما  باید براساس مصوبات و دستورالعمل های ابلاغی از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان در قالب یک اسکله واحد با مجوز و نظارت حفاظت محیط زیست و دستورالعمل های آن اقدام به فعالیت کنند.

  مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان عنوان کرد: تفاوت مدیریت چند سال اخیر زریوار با سنوات گذشته این است که در گذشته مدیریت بر اساس وضعیت موجود صورت می گرفت و برنامه ای منسجم نداشت، اما اکنون برنامه مدیریت جامع زریوار تدوین و تصویب شده و به ذی نفعان ابلاغ شده است و مخالفت با تقاضاهای غیرمنطقی و مخرب اکولوژیکی زریوار در چند سال اخیر، گواه حسن نظارت محیط زیست در حوزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ پناهگاه حیات وحش زریوار با مساحت 3292 هکتار در فاصله 3 کیلومتری شهرستان مریوان واقع شده است و علاوه بر ارزش های زیست محیطی، از مکانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکله غیرمجاز تالاب بین المللی زریوار قلع و قمع شد

اسکله غیرمجاز تالاب بین المللی زریوار قلع و قمع شد