مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-20فرهنگي

طرح پاییزه کتاب در قزوین برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: طرح پاییزه کتاب از 29 آبان تا 3 آذر ماه در کتابفروشی های منتخب قزوین اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین محمدحسین اسماعیلی اظهار کرد: در طرح پاییزه کتاب امسال 10 کتاب فروشی از استان قزوین شرکت می کنند که در این طرح خریداران می توانند با 20 درصد تخفیف تا سقف 300 هزار تومان کتاب خرید کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین تصریح کرد: طرح پاییزه کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه خانه کتاب از 29 آبان تا 3 آذر ماه با هدف ترویج کتابخوانی و حمایت از کتابفروشی ها برگزار می شود.

وی افزود: در شانزدهمین دوره طرح های حمایتی (پاییزه کتاب)، سقف خرید برای هر خریدار 25 درصد نسبت به طرح تابستانه کتاب 1400 افزایش داشته است و علاقه مندان می توانند از 20 درصد یارانه خرید تا سقف 300 هزار تومان به ازای هر نفر بهره مند شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین تبیین کرد: 10 کتاب فروشی قزوین در این طرح شرکت دارند و با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری آسیب جدی به پیکره کتاب فروشان و ناشران وارد کرده است، امیدواریم با اجرای اینگونه طرح ها، بر رونق ناشران و کتاب فروشی های استان و ترغیب مردم به خرید کتاب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پاییزه کتاب در قزوین برگزار می شود

طرح پاییزه کتاب در قزوین برگزار می شود