مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 10:102021-11-20سياسي

رزمایش 12 هزار نفری جهادگران در استان فارس آغاز شد


رزمایش 12 هزار نفری جهادگران به مناسبت هفته بسیج در استان فارس آغاز و تا10 آذرماه ادامه دارد.

- ، رییس بسیج سازندگی فارس در حاشیه آغاز رزمایش 12 هزار نفری جهادگران فارس، اظهار کرد: رزمایش بزرگ 12 هزار نفری جهادگران استان از امروز در شهرستان جهرم آغاز شد و تا 10 آذرماه این رزمایش ادامه دارد.

اسماعیل قزل سفلی با بیان اینکه این رزمایش به صورت سراسری در کل استان فارس برگزار می شود، گفت: شهرستان جهرم به عنوان نقطه شروع رزمایش انتخاب شد که در آن گروه های جهادی به صورت نمادین برای اجرای بخش های مختلف این رزمایش بزرگ اعزام شدند.

او افزود: این رزمایش با هدف خدمت رسانی و بر اساس مسئله محوری شروع شده که مسائل مورد توجه در آن از سوی گروه های جهادی احصاء و شناسایی شده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس همچنین با اشاره به 7 بخش این رزمایش، بیان کرد: تعمیر، سرویس و تجهیز وسایل گرمایشی در نقاط کم برخوردار در مناطق شمالی استان فارس با توجه به اینکه شدت سرما و کاهش دما در این مناطق بیشتر است، از جمله این محورهاست.

قزل سفلی تصریح کرد: مبارزه با آفات درختان خرما در نقاط جنوبی استان فارس و دارای نخلستان و تقویت بنیه تحصیلی دانش آموزان در نقاط محروم و کم برخوردار استان فارس با محوریت گروه های جهادی قشری از دیگر بخش های این رزمایش بزرگ 12 هزار ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش 12 هزار نفری جهادگران در استان فارس آغاز شد

رزمایش 12 هزار نفری جهادگران در استان فارس آغاز شد