مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-20دانش

پای درددل های دانشجویان دانشگاه ندیده


خبرنگار ایسنا، پای صحبت کسانی نشسته که دوران دانشجویی شان با کرونا تلاقی پیدا کرده و هنوز دانشگاه، کلاس و همکلاسی های خود را ندیده اند.

- ایسنا/ایلام خبرنگار ایسنا، پای صحبت کسانی نشسته که دوران دانشجویی شان با کرونا تلاقی پیدا کرده و هنوز دانشگاه، کلاس و همکلاسی های خود را ندیده اند.

محمدحسین دانشجوی ایلامی ترم پنج رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان همدان، اظهار کرد: چهار ترمی هست که دانشگاه به داخل موبایل مهاجرت کرده است و حسابی حال دانشجویی ما را خراب کرده است.

وی گفت: ترم دوم بودیم که برای اولین بار، به واسطه کرونا دانشگاه مجازی شد و آن زمان مسئولان و مدرسین دانشگاه، شبکه ی واتساپ رو برای تدریس انتخاب کردند که واتس اپ محدودیت های زیادی داشت برای مثال ارسال فایل های پرحجم امکان پذیر نبود، به همین دلیل ترم های بعد از سامانه ال ام اس استفاده کردند.

این دانشجوی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: سامانه ال ام اس، اکثر اوقات به دلیل تعداد زیاد کاربران وکندی اینترنت،دچار مشکل می شود و ارتباط تصویری و صوتی در این سامانه به شدت ضعیف است و همین باعث می شد کلاس ها کاملا یک طرفه دنبال بشوند به طوری که صرفا استاد صحبت می کند و بازخورد خاصی از دانشجو دریافت نمی شود که این امر،کیفیت آموزش را به شدت پایین می آورد و همچنین بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای درددل های دانشجویان دانشگاه ندیده

پای درددل های دانشجویان دانشگاه ندیده