مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-20اقتصادي

ایران به دانش فنی گیربکس های آلمان دست یافت


مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران گفت: شرکت انتقال گاز ایران توانست با 250 هزار یورو صرفه جویی برای نخستین بار در کشور به دانش فنی ساخت، تعمیر، بازسازی و راه اندازی گیربکس الکتروکمپرسور شرکت VOITH(فویت) آلمان دست یابد.

- مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران گفت: شرکت انتقال گاز ایران توانست با 250 هزار یورو صرفه جویی برای نخستین بار در کشور به دانش فنی ساخت، تعمیر، بازسازی و راه اندازی گیربکس الکتروکمپرسور شرکت VOITH(فویت) آلمان دست یابد.

مهدی جمشیدی دانا در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این تجهیز راهبردی به دلیل محدودیت های بین المللی و عدم همکاری شرکت سازنده از شش سال گذشته تاکنون از مدار خارج شده بود، اظهار کرد: با بازخوانی بخشی از فرآیند دستیابی شرکت انتقال گاز ایران به دانش فنی تجهیز، گیربکس الکتروکمپرسور واحد F تاسیسات تقویت فشار گاز تبریز، سال 1393 نصب و در سال 1394 پس از 300 ساعت کارکرد به دلیل مشکلات فنی از مدار خارج شد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت سازنده به دلیل تحریم ها از حضور، تامین قطعات و رفع عیوب این تجهیز امتناع کرد، گفت: بر اساس برآوردهای های اولیه در سال 1396 بیش از 265 هزار یورو برای تعمیر و راه اندازی مجدد گیربکس برآورد شد در حالی که سال 1400 تنها با 15 هزار یورو این تجهیز بومی سازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به دانش فنی گیربکس های آلمان دست یافت

ایران به دانش فنی گیربکس های آلمان دست یافت