مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-20پزشكي

درمان پوکی استخوان با یک دستگاه بی سیم فوق العاده باریک


پژوهشگران دانشگاه آریزونا در پروژه جدید خود، یک دستگاه بی سیم بسیار باریک ابداع کرده اند که می تواند به پزشکان در نظارت بر وضعیت استخوان و تصمیم گیری بهتر در مورد درمان پوکی استخوان کمک کند.

- پژوهشگران "دانشگاه آریزونا" در پروژه جدید خود، یک دستگاه بی سیم بسیار باریک ابداع کرده اند که می تواند به پزشکان در نظارت بر وضعیت استخوان و تصمیم گیری بهتر در مورد درمان پوکی استخوان کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وب سایت رسمی دانشگاه آریزونا (UArizona)، پژوهشگران یک دستگاه بی سیم بسیار باریک ابداع کرده اند که روی سطح استخوان قرار می گیرد و شاید روزی بتواند به پزشکان در نظارت بر سلامت و بهبود استخوان در بلندمدت کمک کند.

دکتر دیوید مارگولیس (David Margolis)، از پژوهشگران این پروژه گفت: من به عنوان یک جراح، از به کار بردن داده های جمع آوری شده با دستگاه های الکترونیکی روی سطح استخوان برای ارائه مراقبت های ارتوپدی شخصی سازی شده به بیمارانم، بسیار هیجان زده هستم.

این کار با هدف تسریع توان بخشی و به حداکثر رساندن عملکرد پس از آسیب های تروماتیک صورت می گیرد.

فیلیپ گوتروف (Philipp Gutruf)، از پژوهشگران این پروژه گفت: شکستگی های ناشی از مشکلاتی مانند پوکی استخوان، بیشتر از حملات قلبی، سرطان پستان یا سرطان پروستات، به بستری شدن در بیمارستان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان پوکی استخوان با یک دستگاه بی سیم فوق العاده باریک

درمان پوکی استخوان با یک دستگاه بی سیم فوق العاده باریک