مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-20سياسي

نقش محوری بسیج در جامعه/ تهدیدهای دشمنان همچنان پابرجاست


فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به نقش محوری و کلیدی بسیج در جامعه گفت: تهدید از سوی دشمنان وجود دارد و آنها در صدد این هستند تا امنیت و آسایش مردم را مختل کنند.

- ، سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز شنبه ضمن تبریک هفته بسیج در جمع خبرنگاران گفت: امام راحل در سال 58 این شجره طیبه بسیج را غرس کرد چون ایشان تهدیدها و توطئه های دشمنان را می دید که چگونه می خواهند که این نظام را سرنگون و برای مردم مشکلاتی را ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات بسیاری توسط بسیج در طول 42 سال گذشته برای مردم انجام شده که باید این امور یادآوری شوند، افزود: بسیج در دفع و نابودی دشمنان در هشت سال دفاع مقدس در کنار ارتش و سپاه نقش محوری داشته است.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه بسیج شهدای والامقام را تقدیم مردم و انقلاب اسلامی کرده است، تاکید کرد: بسیج بعد از جنگ نیز همیشه در کنار مردم و به هنگام بروز مشکلاتی نظیر سیل و زلزله حضور داشته است و تا حد امکان و به طور داوطلبانه سعی می کند تا مشکلات مردم برطرف شوند.

شاهوارپور با تاکید بر اینکه بسیج برای همه رده های سنی است و امید می رود که بسیج از سوی مردم - ادارات و نهادها حمایت و پشتیبانی شوند، گفت: حضور بسیج در جامعه یکی از ضرورت هاست چون تهدید از سوی دشمنان وجود دارد و آنها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش محوری بسیج در جامعه/ تهدیدهای دشمنان همچنان پابرجاست

نقش محوری بسیج در جامعه/ تهدیدهای دشمنان همچنان پابرجاست