مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 09:302021-11-20بين الملل

صداهایی که این روزها از پاریس به گوش می رسد؛ باز هم فرانسه در نقش پلیس بد


این روزها و در حالی که به مذاکرات وین نزدیک می شویم، باز هم صداهای تندی از پاریس درباره ایران به گوش می رسد و بار دیگر نقش پلیس بد فرانسه در مذاکرات ژنو و وین را تداعی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در حالی که 10 روز دیگر به برگزاری دور جدید مذاکرات وین بین ایران و گروه 1+4 (فرانسه، انگلیس، آلمان، برجام منجر شد، در حال ایفای نقش پلیس بد است.

آن زمان لوران فابیوس وزیر خارجه وقت فرانسه در حال ایفای این نقش (پلیس بد) بود و این روزها ژان ایو لودریان وزیر خارجه کنونی.

      آنگونه که وزیر خارجه فرانسه در جدیدترین اظهاراتش در مصاحبه با روزنامه لوموند عنوان کرده است: اولین بررسی که باید انجام دهیم این است که آیا گفت و گو را از جایی که در (مذاکرات ماه) ژوئن با دولت قبلی ایران متوقف شد ادامه می دهیم، یا خیر .

ژان ایو لودریان به لوموند گفت: اگر این مذاکرات (هشتم آذرماه در وین) ساختگی باشد، باید برنامه جامع اقدام مشترک برجام را توخالی ارزیابی کنیم .

(اینجا بخوانید) به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، از اواسط فروردین ماه سال جاری (1400) تا اواخر خرداد ماه شهر وین میزبان 6 دور مذاکره بین ایران و گروه 1+4 برای احیای برجام بود که با تغییر دولت در ایران این مذاکرات متوقف و قرار شد در دولت جدید درباره آن تصمیم گیری شود که در نهایت بعد از بررسی های انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداهایی که این روزها از پاریس به گوش می رسد؛ باز هم فرانسه در نقش پلیس بد

صداهایی که این روزها از پاریس به گوش می رسد؛ باز هم فرانسه در نقش پلیس بد