مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 09:202021-11-20سياسي

شخص رییس جمهور با حضور در اصفهان شورای عالی آب را تشکیل دهد


نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری خواستار توجه ویژه او به موضوع زاینده رود شد و گفت که به گونه ای تدبیر شود تا ضمن حضور شخص رییس جمهور در اصفهان و تشکیل شورای عالی آب و یا جلسه هیئت دولت در اصفهان، - ابعاد مختلف موضوع بررسی شده و راهکارهای مناسب عملیاتی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه عباس مقتدایی نماینده اصفهان و نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به سید ابرهیم رییسی، رییس جمهوری به شرح زیر است: پیرو نامه های قبلی اینجانب به شماره 1090894 و 1121625 به حضرتعالی و نیز نامه های ارسالی پیش از آن به مقامات اجرایی کشور از جمله وزیر محترم نیرو به شماره 1121552 و.

؛ همچنین با عنایت به جلسات متعددی که اینجانب به صورت مستمر با کشاورزان، اقشار مختلف جامعه، مردم اصفهان و مسئولان ملی و محلی و از جمله جلسه مورخ پنجشنبه 20 آبان ماه که با جنابعالی داشته ام، متاسفانه همچنان هیچ فهم عمیقی از موضوع مطالبه آب و میزان و حجم اعتراضات مردمی و همچنین نیاز رودخانه زاینده رود قابل مشاهده نیست.

جلساتی که برگزار می شود اگرچه شایسته تقدیر است، لیکن در حد و اندازه این نیست که بتواند مشکلات زاینده رود را مرتفع سازد و برخی از مصاحبه ها و یا اظهارنظرهای مسئولین امر از جمله وزیر محترم نیرو باعث شده است تا این ذهنیت شکل گیرد که همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخص رییس جمهور با حضور در اصفهان شورای عالی آب را تشکیل دهد

شخص رییس جمهور با حضور در اصفهان شورای عالی آب را تشکیل دهد