مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-20اجتماعي

حرکت های اعتقادی و فرهنگی سلامت جامعه را تضمین می کند


فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: حرکت های اعتقادی و فرهنگی در جامعه به کاهش آسیب پذیری و تضمین سلامت جامعه کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازسنندج ، سردار سید صادق حسینی صبح امروز در مراسم نواختن زنگ مقاومت در دبستان فانی سنندج، اظهارکرد: زنگ مقاومت زنگ توسعه، اعتقادی و فرهنگی است، دانش آموزان باید آگاه باشند در مسیر شهدا و پاسداری از خون شهدا گام بردارند.

 وی را بهترین ابزار در مقابل آسیب های اجتماعی دانست.

کسب رتبه نخست کشوری توسط دانش آموزان کردستانی در المپیاد نانو  مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: دانش آموزان در عرصه های علمی، سایبری، نانو، فیزیک و شیمی و عرصه های معنوی و اخلاقی در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب گام بردارند.

رشید قربانی بسیج را یک تفکر بلند دانست و افزود: امام راحل (ره) بمنظور حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیج را پایه گذاری کردند.

وی اظهار کرد: بسیج یک نهاد یا سازمان اداری نیست بلکه یک تفکر و اندیشه بلند است که اقشار مختلف جامعه را زیر چتر خود قرار داده است.

قربانی محور فعالیت های بسیج را حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها دانست و یادآور شد: هر فردی از هر قشر و جایگاهی که باشد در راستای پیشبرد اهداف انقلاب می تواند وارد بسیج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت های اعتقادی و فرهنگی سلامت جامعه را تضمین می کند

حرکت های اعتقادی و فرهنگی سلامت جامعه را تضمین می کند