مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-20سياسي

سازندگی و محرومیت زدایی مهم ترین ماموریت گروه جهادی


فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) سازندگی و محرومیت زدایی را یکی از مهم ترین مأموریت های گروه های جهادی عنوان کرد و توضیح داد: گروه های بسیجی استان در این حوزه ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند و امروز این گروه ها به همه شهرستان ها اعزام می شوند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) سازندگی و محرومیت زدایی را یکی از مهم ترین مأموریت های گروه های جهادی عنوان کرد و توضیح داد: گروه های بسیجی استان در این حوزه ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند و امروز این گروه ها به همه شهرستان ها اعزام می شوند.

سردار علی محمد اکبری 29 آبان ماه در رزمایش اقتدار جهادگران چهارمحال و بختیاری در شهرکرد با اشاره به فعالیت 1350 گروه جهادی ثبت شده در اطلس جهادی استان، اظهار کرد: این گروه ها در تمامی عرصه ها از جبهه مقابله با ویروس منحوس کرونا گرفته تا محرومیت زدایی در روستاها و حوادث غیرمترقبه از قبیل سیل و زلزله و به ویژه زلزله اخیر در کوهرنگ، نقش آفرین بودند، همچنین 40 گروه جهادی در شهرستان کوهرنگ آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان از زلزله هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) سازندگی و محرومیت زدایی را یکی از مهم ترین مأموریت های گروه های جهادی عنوان کرد و توضیح داد: گروه های بسیجی استان در این حوزه ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازندگی و محرومیت زدایی مهم ترین ماموریت گروه جهادی

سازندگی و محرومیت زدایی مهم ترین ماموریت گروه جهادی