مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-20سياسي

برخی ها «نهاد منبر» را تحت تأثیر حرکت های غلط خویش قرار داده اند


مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی در اظهار کرد: متأسفانه برخی ها، نهاد منبر را تحت تأثیر حرکت های غلط خویش قرار داده و حواشی های زیادی را در مسائل مختلف ایجاد می کنند تا نهاد منبر را تضعیف کنند.

- برخی ها نهاد منبر را تحت تأثیر حرکت های غلط خویش قرار داده اند مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی در اظهار کرد: متأسفانه برخی ها، نهاد منبر را تحت تأثیر حرکت های غلط خویش قرار داده و حواشی های زیادی را در مسائل مختلف ایجاد می کنند تا نهاد منبر را تضعیف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمد جنتی مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی این سازمان تاکید کرد: مهم ترین دغدغه ما نسبت به خطباء، صیانت از نهاد منبر است به طوری که شأن منبری ها حفظ و مسائل و مشکلات پیش آمده برطرف شود.

وی گفت: اگرچه در حال حاضر منبر میان مردم شأن و منزلت والایی دارد اما باید از این جایگاه مراقبت بیشتری شود چراکه امروز شاهد ضربه هایی از سوی تعدادی از مسئولان هیئات، بعضی از منبری ها و برخی مداحان هستیم که باید از این امر صیانت شود.

حجت الاسلام جنتی با بیان اینکه صیانت از منبر در وحله اول باید به صورت خودجوش توسط خودِ اهل منبر انجام گیرد و آنگاه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی ها «نهاد منبر» را تحت تأثیر حرکت های غلط خویش قرار داده اند

برخی ها «نهاد منبر» را تحت تأثیر حرکت های غلط خویش قرار داده اند