مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-20فرهنگي

آخرین وضعیت سلامتی رضا فیاضی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فریده علم بیگی همسر رضا فیاضی بازیگر سینما و تئاتر درباره وضعیت سلامتی این بازیگر بیان کرد: چندی پیش از همسرم تست کرونا گرفته شد و به محض اینکه مشخص شد تستش مثبت است تحت درمان در منزل قرار گرفت، - فریده علم بیگی همسر رضا فیاضی بازیگر سینما و تئاتر با اشاره به اینکه وضعیت عمومی این بازیگر خوب است بیان کرد که باید 10 روز استراحت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فریده علم بیگی همسر رضا فیاضی بازیگر سینما و تئاتر درباره وضعیت سلامتی این بازیگر بیان کرد: چندی پیش از همسرم تست کرونا گرفته شد و به محض اینکه مشخص شد تستش مثبت است تحت درمان در منزل قرار گرفت، اما بعد از گذشت 5، 6 روز متوجه شدیم تنفس ایشان دچار مشکل شده است به همین دلیل به پزشک مراجعه کردیم و پزشکان گفتند 30 درصد از ریه درگیر شده است به همین دلیل بلافاصله آقای فیاضی را بستری کردیم.

وی افزود: همسرم در این مدت در بخش ویژه بود و مجدداً تحت درمان قرار گرفت، اما روز گذشته 28 آبان از بیمارستان مرخص و به منزل منتقل شد.

حال عمومی ایشان خدا را شکر بهتر است البته دیروز این وضعیت بهتر بود و امروز کمی سرگیجه دارد با این اوصاف وضعیت عمومی و تنفس خوبی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سلامتی رضا فیاضی

آخرین وضعیت سلامتی رضا فیاضی