مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-20سياسي

جهاددانشگاهی زنجان به خوبی زمینه اشتغال جوانان را پایه ریزی کرده است


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: جهاددانشگاهی زنجان به خوبی جنبه های نرم افزاری و فناوری جدید را برای افراد تحصیل کرده پایه ریزی کرده است.

- ایسنا/زنجان معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: جهاددانشگاهی زنجان به خوبی جنبه های نرم افزاری و فناوری جدید را برای افراد تحصیل کرده پایه ریزی کرده است.

انسیه خزعلی در گفت وگوی اختصاصی با ایسنا، در رابطه با عملکرد جهاددانشگاهی استان زنجان در حوزه اشتغال زنان، اظهار کرد: طی بازدیدی که از جهاددانشگاهی زنجان در جریان سفر رییس جمهور به استان داشتیم، عملکرد بسیار خوبی را در حوزه اشتغال به خصوص فناوری های نوین داشت.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی زنجان جنبه های نرم افزاری و فناوری جدید را برای افراد تحصیل کرده پایه ریزی کرده است، افزود: اقدامات لازم و کارهای نوینی در شرایط فعلی انجام شده بود، زیرا بازار کار خوبی می تواند داشته باشد و نیاز روز مردم را برآورده کند.

این مسئول با بیان اینکه جهاددانشگاهی زنجان در آینده برنامه خوبی در حوزه زنان دارد، تصریح کرد: زنان در جهاددانشگاهی زنجان عمدتاً در بخش های سنتی فعالیت می کردند که اگر بتوانند در بخش زنان گسترش دهند، بسیار خوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی زنجان به خوبی زمینه اشتغال جوانان را پایه ریزی کرده است

جهاددانشگاهی زنجان به خوبی زمینه اشتغال جوانان را پایه ریزی کرده است