مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-20سياسي

10 درصد از کلاس های تحویلی کشور متعلق به سیستان و بلوچستان است


مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قصرقند گفت: در شهرستان قصرقند بیش از 17 پروژه با تعداد 100 کلاس درس با مشارکت خیرین عزیز، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قصرقند گفت: در شهرستان قصرقند بیش از 17 پروژه با تعداد 100 کلاس درس با مشارکت خیرین عزیز، نهادهای انقلابی و اداره کل نوسازی مدارس استان در حال ساخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- رضا سرحدی نیا با اشاره به همراهی پررنگ خیرین مدرسه ساز، بنیاد علوی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گروه های جهادی و مردمی، افزود: تعداد 120 کلاس درس در قالب 37 مدرسه نیز طی سال های اخیر در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: طی این مدت به میزان بیش از6400 نفر دانش آموز تجهیزات در سطح این شهرستان توزیع شده است بدین معنی که به ازای هر 2.

5 نفر دانش آموز، یک نفر دانش آموز تجهیزات نو تحویل شده است که اقدامی قابل توجه بوده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: 10 درصد از کلاس های تحویلی کشور متعلق به سیستان و بلوچستان است و این نتیجه حضور خیرین بزرگوار مدرسه ساز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد از کلاس های تحویلی کشور متعلق به سیستان و بلوچستان است

10 درصد از کلاس های تحویلی کشور متعلق به سیستان و بلوچستان است