مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-20سياسي

صیانت از «منبر» دغدغه سازمان تبلیغات است/ برخی با حرکات غلط، ضربه می زنند


مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برخی ها نهاد منبر را تحت تأثیر حرکت های غلط خویش قرار دادند و حواشی زیادی را به لحاظ تضعیف این نهاد ایجاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام اظهارداشت: متأسفانه برخی ها، نهاد منبر را تحت تأثیر حرکت های غلط خویش قرار داده و حواشی زیادی را در مسائل مختلف ایجاد می کنند تا نهاد منبر را تضعیف کنند.

وی تأکید کرد: مهم ترین دغدغه ما نسبت به خطباء، صیانت از نهاد منبر است؛ به طوری که شأن منبری ها حفظ و مسائل و مشکلات پیش آمده برطرف شود.

مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی اذعان داشت: اگرچه در حال حاضر منبر میان مردم شأن و منزلت والایی دارد اما باید از این جایگاه مراقبت بیشتری شود چراکه امروز شاهد ضربه هایی از سوی تعدادی از مسئولان هیأت ها، برخی از منبری ها و برخی مداحان هستیم که باید از این امر صیانت شود.

جنتی با بیان اینکه صیانت از منبر در مرحله اول باید به صورت خودجوش توسط خودِ اهل منبر انجام گیرد و آنگاه از ظرفیت دیگر نهادهای کشور بهره مند شویم تصریح کرد: تاکنون به همت اداره کل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی چندین جلسه با خطبا و منبری های سرشناس کشور در راستای هم افزایی و صیانت از نهاد منبر در شهر تهران تشکیل شد که با برنامه ریزی های شکل گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از «منبر» دغدغه سازمان تبلیغات است/ برخی با حرکات غلط، ضربه می زنند

صیانت از «منبر» دغدغه سازمان تبلیغات است/ برخی با حرکات غلط، ضربه می زنند