مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-20بين الملل

پیش دستی کاروان های غیرمجاز این بار در سفر سوریه/ هزینه اعزام: 15 میلیون تومان!


در حالی که سازمان حج و زیارت در حال برنامه ریزی برای ازسرگیری سفر سوریه است، برخی پیش دستی کرده و کاروان غیرمجاز راه انداخته اند تا در روزهای آینده با هزینه 15 میلیون تومانی مشتاقان زیارت حرم حضرت زینب (س) را به دمشق اعزام کنند.

- حرم حضرت زینب سلام الله علیه اعزام کاروان های غیرمجاز به سوریه در اینجا بخوانید) پس از مذاکرات مسؤولان کشورمان برای ازسرگیری سفرهای زیارتی به سوریه، کاروان های غیرمجاز هم که در سال های اخیر در نبود کاروان های زیارتی عتبات، زائران و مشتاقان زیارت کربلا را به عراق اعزام می کردند، حالا برای سفر زیارتی به سوریه دست به کار شده اند.

با توافق صورت گرفته با طرف سوری، سالانه یک هزار ایرانی به صورت پلکانی می توانند به سوریه مشرف شوند و طرف سوری امنیت، سلامت، عزت و کرامت ایرانیان را تضمین کرده است.

با وجود اینکه هنوز ثبت نام زیارت سوریه از سوی سازمان حج و زیارت صورت نگرفته است، برخی افراد با ارتباطاتی که با برخی از مسؤولان اعزام خارج از سازمان حج و زیارت دارند، کاروان زیارتی به سوریه راه انداخته و حتی زمان و هزینه اعزام را نیز اعلام کردند.

سفر به سوریه با 15 میلیون تومان به گفته یکی از آنهایی که کاروان غیرمجاز به سوریه دارد، افراد علاقه مند به زیارت حرم حضرت زینب و رقیه سلام الله علیهما با ارسال مدارک خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش دستی کاروان های غیرمجاز این بار در سفر سوریه/ هزینه اعزام: 15 میلیون تومان!

پیش دستی کاروان های غیرمجاز این بار در سفر سوریه/ هزینه اعزام: 15 میلیون تومان!