مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-20سياسي

رینه آمل نقش مهمی در گردشگری منطقه ای شمال کشور دارد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: «شهر رینه نقش مهمی در گردشگری منطقه شمال کشور دارد.

» - ایسنا/مازندران مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: شهر رینه نقش مهمی در گردشگری منطقه شمال کشور دارد.

سیف الله فرزانه صبح امروز در بازدید از محور هراز با بیان اینکه بخش لاریجان شهرستان آمل سرمایه مهم در گردشگری بین المللی پایتخت گردشگری ساری 2022 محسوب می شود، گفت: منطقه رینه آمل یک ظرفیت بسیار مهم و باارزش به شمار می آید که می تواند نقش مهمی در گردشگری منطقه ای شمال کشور ایفا کند.

وی با اشاره به ظرفیت های منطقه همچون کافرکلی ها، پادگان ثبت شده در رینه، محور کوه پیمایی دماوند و روستای آبگرم اظهار کرد: منابع آبی قوی و باکیفیت چه در حوزه آب شرب یا آب های گرم معدنی منطقه، باغات مهم سیاه ریشه، منابع دامی، ظرفیت های معماری در حوزه مساجد، مدرسه قدیمی شهر و پادگان بزرگ و مردم خونگرم مردم از ویژگی های مهم منطقه هستند که نقش اساسی در توسعه اقتصاد گردشگری منطقه دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران افزود: ظرفیت پادگان رینه با سرمایه گذاری بخش خصوصی، آینده منطقه را در حوزه گردشگری متحول می کند و این مکان می تواند در استاندارد یک هتل چهارستاره نقش اساسی در گردشگری بین المللی منطقه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رینه آمل نقش مهمی در گردشگری منطقه ای شمال کشور دارد

رینه آمل نقش مهمی در گردشگری منطقه ای شمال کشور دارد