مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 07:302021-11-20اجتماعي

لزوم تکمیل و بهره برداری از پروژه پارکینگ های عمومی سطح شهر


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بر ضرورت تکمیل هر چه سریعتر پروژه های پارکینگ های عمومی پایتخت ازجمله پارکینگ طبقاتی نیایش در محدوده منطقه 3 تاکید کرد.

- ، عباس شعبانی در بازدید از معابر و پروژه های عمرانی ناحیه 3 در منطقه 3 گفت: بازدید از سطح نواحی به دستور شهردار در دستور کار قرار گرفته و هدف از برگزاری این جلسات انتقال بازخورد و ارائه گزارش به ایشان در تمامی حوزه های شهری نظیر خدمات شهری، معماری و شهرسازی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی است تا بتوان با جمع بندی و بررسی مطالب مطرح شده به بهترین شکل برای پروژه های آتی شهری برنامه ریزی کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه نواحی کوچک ترین واحد شهرداری هستند که مانند نوک پیکان حکم سر پنجه اجرایی را در شهر دارند، گفت: از آنجا که نواحی بیشترین سطح ارتباطی را با افراد برقرار می کنند لذا عملکرد این 125 ناحیه هست که رضایت یا عدم رضایت شهروندان را حاصل می کند.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم تا مشاهیر و بزرگان حوزه های مختلف را به جامعه و به ویژه نسل جوان معرفی کنیم، گفت: پروژه ساخت ساختمان خانه شاعران معاصر ایران هر چه سریع تر باید پیگیری شده تا به بهره برداری عموم برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تکمیل و بهره برداری از پروژه پارکینگ های عمومی سطح شهر

لزوم تکمیل و بهره برداری از پروژه پارکینگ های عمومی سطح شهر