مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-20اقتصادي

اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از یخ زدگی کنتور آب در فصل سرما


مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کردستان گفت: با توجه به فرارسیدن زودتر از موعد فصل سرما و به منظور حفاظت کنتور از یخ زدگی و شکستگی و همچنین جلوگیری از بروز خسارت، - ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کردستان گفت: با توجه به فرارسیدن زودتر از موعد فصل سرما و به منظور حفاظت کنتور از یخ زدگی و شکستگی و همچنین جلوگیری از بروز خسارت، لازم است مشترکان مواردی را رعایت کنند.

ادریس شریفی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پوشش کنتور و لوازم جانبی آن با استفاده از پوشال، پشم شیشه یا سایر پوشش های مناسب باید انجام بگیرد، البته این کار لازم است به صورتی باشد که کنتور آب به راحتی قابل قرائت باشد.

وی افزود: همچنین جلوگیری از ورود و تجمع آب در داخل حوضچه کنتور و نصب دریچه کنتور روی حوضچه فاقد دریچه از دیگر مواردی است که در این فصل باید انجام شود.

مدیر روابط عمومی آبفا کردستان خاطرنشان کرد: شهروندان توجه کنند در صورت یخ زدگی کنتور و لوله های رابط از گرم کردن ناگهانی کنتور و استفاده از آب جوش یا ایجاد آتش در اطراف کنتور جدا خودداری شود؛ بدیهی است در صورت عدم رعایت نکات فوق شرکت آب و فاضلاب استان کردستان در قبال خسارت احتمالی وارده مسئولیتی نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از یخ زدگی کنتور آب در فصل سرما

اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از یخ زدگی کنتور آب در فصل سرما