مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-20اقتصادي

آغاز طرح های راهداری زمستانی در خراسان جنوبی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: در راستای طرح راهداری زمستانی 17 هزار و 800 کیلومتر راه های استان تحت پوشش راهداری زمستانی قرار می گیرد.

- اسدالله جلال زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: 17 هزار و 800 کیلومتر راه های استان تحت پوشش راهداری زمستانی قرار می گیرد.

  وی با بیان اینکه در طرح راهداری زمستانی امسال 27 راهدارخانه بین راهی و مرکزی جانمایی شده است، افزود: همچنین 136 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در راهداری زمستانی امسال در تمامی راهدارخانه ها مستقر خواهند شد.

وی تصریح کرد: امسال 90 دستگاه ماشین آلات جهت راهداری زمستانی شامل؛ گریدر، لودر، دستگاه شن پاشو بیل برف روب آماده به کار است که تعداد آنها به مرور بنا به ضرورت با اجاره ماشین آلات مورد نیاز در طول فصل به بیش از 120 دستگاه افزایش خواهد یافت.

جلال زاده از شروع عملیات آماده سازی ماشین آلات برای استقرار در نقاط دارای اولویت یک براساس گردنه های برفگیر و راهدارخانه ها خبر داد و گفت: بقیه ماشین آلات نیز در محل های در نظر گرفته شده مستقر خواهند شد.

وی تاکید کرد: نوسازی و آماده سازی ماشین آلات راهداری جزو اولویت های این اداره کل است که تمام توان خود را در بخش ماشین آلات و نیروی راهداری برای ارائه خدمات به موقع و قابل قبول ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح های راهداری زمستانی در خراسان جنوبی

آغاز طرح های راهداری زمستانی در خراسان جنوبی