مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-20اقتصادي

راه اندازی نخستین کتابخانه مستقل سیار کشور در خراسان جنوبی


مدیرعامل بنیاد توسعه فرهنگی و توانمندی سپهر گفت: نخستین کتابخانه عمومی و مرکز توانمندسازی سیار افق کشور با هزینه 2 میلیارد و 558 میلیون ریال توسط خیران و حامیان بنیاد در شهر قائن راه اندازی شد.

- سیدناصر نوربخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ترویج مطالعه نخستین کتابخانه مستقل سیّار کشور در شهر دارالمومنین قاین افتتاح شد.

مدیرعامل بنیاد توسعه فرهنگی و توانمندی سپهر افزود: کتابخانه عمومی و مرکز توانمندسازی سیار افق بمناسبت گرامیداشت کارآفرینی و مطالعه گروهی داستان کارآفرینان به مخاطبان ارائه خدمت می کند.

وی خاطرنشان کرد: مخاطبان اصلی نخستین کتابخانه مستقل سیّار کشور، جوانان روستایی و ساکنان محلات حاشیه شهر قاین هستند که در ابتدای راه  راه اندازی این کتابخانه به 10 روستا و محله حاشیه شهر قاین خدمات ارائه خواهد داد.

مدیرعامل بنیاد توسعه فرهنگی و توانمندی سپهر با بیان برای راه اندازی این کتابخانه مبلغ 2 میلیارد و 588 میلیون ریال هزینه شده است، گفت: در این خصوص 22 نفر نیروی داوطلب فعالیت داشته و  تمام منابع مالی آن نیر توسط نیکوکاران و حامیان بنیاد تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین کتابخانه مستقل سیار کشور در خراسان جنوبی

راه اندازی نخستین کتابخانه مستقل سیار کشور در خراسان جنوبی