مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-20سياسي

14 هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج در گیلان توزیع شد


به مناسبت هفته بسیج 14 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و در مناطق محروم این استان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پیش از ظهر به مناسبت هفته نظام جمهوری اسلامی و مردم را نشان دادند.

سردار محمد عبدالله پور اقدامات جهادگران را فقط مختص اقدامات محرومیت زدایی ندانست و گفت: جهادگران در عرصه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و محرومیت زدایی فعال بوده و هجرت شما جهادگران به مراتب بالاتر از دوران دفاع مقدس است زیرا از لذت های دنیوی گذشته و به کمک نیازمندان رفتند.

  وی با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت بسیج در سطح کشور افزود: بسیجیان در طول ایام کرونا، سیل، زلزله و دیگر بحران ها پای کار بودند به طوری که با امکانات کم در حوزه زیرساخت های بهداشتی، گیلان توانست رتبه اول واکسیناسیون را در کشور کسب کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیجیان و گروه های جهادی در گیلان حقیقتا حماسه ای عظیم خلق کردند، تصریح کرد: در گیلان 45 هزار جهادگر در قالب سه هزار گروه جهادی وجود دارد که در چند سال گذشته در سیل، زلزله، کرونا و دیگر بحران ها به کمک به مردم پرداخته و باری از دوش آنان برداشتند.

عبدالله پور، بسیج سازندگی را یک نهاد مهم در راستای رفع محرومیت زدایی در کشور معرفی کرد و گفت: در برخی از دوره ها بسیج سازندگی توسط برخی افراد و گروه ها با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج در گیلان توزیع شد

14 هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج در گیلان توزیع شد