مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 07:002021-11-20اقتصادي

بزرگراه بین المللی ارومیه – سرو تاپایان فصل کاری تکمیل می شود


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: امسال 6 کیلومتر و 500 متر از بزرگراه بین المللی ارومیه- سرو افتتاح و تا پایان فصل کاری 3 کیلومتر باقی مانده تکمیل می شود.

- با بیان اینکه پروژه بزرگراه بین المللی ارومیه - سرو به طول 51 کیلومتر در دست تکمیل و بهره برداری است، افزود: تاکنون 5 هزار میلیارد تومان برای این پروژه راهسازی هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: این بزرگراه به عنوان یکی از طرح های بزرگ و ملی محسوب می شود و نقش این بزرگراه در ترانزیت خارجی و اتصال مرکز کشور از طریق آزادراه تهران - تبریز - بزرگراه شهید کلانتری به گمرک سرو موجب شده تا اتمام این پروژه در سریع ترین زمان ممکن صورت گیرد.

وی کاهش مسافت، ارتقای سطح ترانزیت بار و مسافر و اهمیت اقتصادی را از مزایای بهره برداری از این بزرگراه برشمرد و گفت: این محور یکی از محورهای آنتنی و منشعب به کریدور بزرگراهی غرب کشور است و تکمیل تعریض و بهسازی آن، زمینه جهش در حجم مبادلات تجاری منطقه را فراهم می کند.

حمزه لو از احداث پل زیرگذر عربلو در ارومیه نیز خبر داد و عنوان کرد: پل زیرگذر عربلو با هدف ایمن سازی ورودی شهر ارومیه به عنوان یک مطالبه عمومی با اعتبار 70 میلیارد ریال اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراه بین المللی ارومیه – سرو تاپایان فصل کاری تکمیل می شود

بزرگراه بین المللی ارومیه – سرو تاپایان فصل کاری تکمیل می شود