مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 06:202021-11-20اقتصادي

ایجاد دسترسی جدید به شهر تازه تاسیس گلمان


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از احداث راه دسترسی جدید به شهر تازه تاسیس گلمان و جایگزینی این جاده با جاده چی چیست برای دسترسی به شهر جدید گلمان خبر داد.

- محسن حمزه لو در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، از احداث راه دسترسی جدید به شهر تازه تاسیس گلمان و جایگزینی این جاده با جاده چی چیست برای دسترسی به شهر جدید گلمان خبر داد.

وی تصریح کرد: پروژه های ساخت و توسعه راه های آذربایجان غربی در قالب کارگاه های راه سازی در حال اجرا است که فاز دوم تعریض و بهسازی محور ارومیه به جارچیلو و شهرک صنعتی به طول 3 کیلومتر با اعتبار 170 میلیارد ریال از جمله این پروژه ها است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: عملیات زیرسازی این محور پرتردد قبل از پایان فصل کاری به اتمام می رسد.

  حمزه لو یادآور شد: پروژه بهسازی و تعریض محور ارومیه به جارچیلو و شهرک صنعتی به طول 23 کیلومتر با هدف ارتقای راه فرعی به راه اصلی اجرا می شود که سال گذشته، قطعه اول و دوم این محور تکمیل شد.

وی به مزایای اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: این محور علاوه بر جایگزینی با محور چی چست جهت دسترسی به شهر جدید گلمان، حلقه اتصال واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی و مسیر ارتباط ایمن و استاندارد واحدهای تولیدی و صنعتی با آزاد راه ارومیه به تبریز بوده و جهت تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دسترسی جدید به شهر تازه تاسیس گلمان

ایجاد دسترسی جدید به شهر تازه تاسیس گلمان