مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 05:452021-11-20سياسي

همایش قرآن و عترت و بسیج برگزار شد/تجلیل از برگزیدگان «الحافظون»


همایش قرآن و عترت و بسیج همزمان با آغاز هفته بسیج با حضور فعالان و پیشکسوتان و اساتید بسیجی قرآنی در تالار وزارت کشور و با تجلیل از برگزیدگان جشنواره «الحافظون» برگزار شد.

- ، همایش قرآن و عترت و بسیج همزمان با آغاز هفته بسیج با حضور فعالان و پیشکسوتان و اساتید بسیجی قرآنی در تالار وزارت کشور برگزار شد.

رحیم قربانی رییس سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) در ابتدای این مراسم اظهار داشت: این سازمان از سال 92 شروع به فعالیت کرده و به فضل خدا در 23 ناحیه تهران و در پایگاه های بسیج سراسر کشور و همچنین با راه اندازی 40 مرکز تخصصی حفظ، 300 مهد کودک قرآنی و 800 مکتب خانه قرآنی فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه با حضور سردار حسن زاده رییس جدید سپاه محمد رسول الله (ص) که خود از حافظان قرآن است، فعالیت های ما جهش و گسترش خواهد داشت، تصریح کرد: اولین روز هفته بسیج به نام قرآن و ولایت مزین شده است که همایش قرآن و عترت و بسیج در این راستا برگزار می شود.

این همایش با هدف تجدید عهد و پیمان مجدد میان فعالان، پیشکسوتان و اساتید بسیجی قرآنی برگزار شد.

قربانی ادامه داد: 9 سال از فعالیت سازمان می گذرد و هرسال جشنواره قرآنی به نام الحافظون در مقاطع سنی و رشته های مختلف حفظ قرآن برگزار شده است که امروز از برگزیدگان این جشنواره تقدیر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش قرآن و عترت و بسیج برگزار شد/تجلیل از برگزیدگان «الحافظون»

همایش قرآن و عترت و بسیج برگزار شد/تجلیل از برگزیدگان «الحافظون»