مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 05:152021-11-20اجتماعي

42 دستگاه ماشین آلات برفروب در 9 ستاد برفروبی در سنندج مستقر می شود


معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از استقرار 42 دستگاه ماشین آلات برفروب در 9 ستاد برف روبی در نقاط مختلف شهر سنندج خبر داد.

- سرکه وت نجفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: هرساله با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و آغاز بارش ها و در راستای خدمات رسانی بهتر در زمان بارش برف و جلوگیری از یخبندان معابر جلساتی جهت هماهنگی و برنامه ریزی های لازم برگزار می شود.

  وی عنوان کرد: این جلسات به منظور شناسایی و معرفی نقاط حادثه خیز و پیش بینی تمهیدات لازم در سطح مناطق و نواحی و همچنین مدیریت بحران در هنگام بارش های فصلی برگزار می شود.

  وی از استقرار 42 دستگاه ماشین آلات برف روب  در 9 ستاد برف روبی در نقاط مختلف شهر سنندج خبر داد و گفت: تعداد 29 دستگاه ماشین آلات (برف روب) و 13 دستگاه ماشین آلات سبک (نمک پاشی) در این ستادها از اول آذر ماه سال جاری مستقر خواهند شد.

  وی خاطرنشان کرد: دو ستاد برفروبی در محدوده شهرداری منطقه یک ( میدان گاز و جنب ساختمان شهرداری منطقه یک)، یک ستاد برف روبی در حوزه شهرداری منطقه دو در مسیر تقاطع سنجرخان، دو ستاد برف روبی در حوزه شهرداری منطقه سه ( کمربندی آبیدر سه راهی تکیه و چمن و پارک دیدگاه )، دو ستاد برف روبی در شهرک بهاران ( بلوار حمدی و شهرک زاگرس ) و سه ستاد برف روبی در سه نواحی منفصل شهری ننله، نایسر و حسن آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 دستگاه ماشین آلات برفروب در 9 ستاد برفروبی در سنندج مستقر می شود

42 دستگاه ماشین آلات برفروب در 9 ستاد برفروبی در سنندج مستقر می شود