مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 05:052021-11-20سياسي

لزوم فراهم کردن محیطی بانشاط برای تحصیل دانش آموزان هنرستان کشاورزی یاسوج


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد از تعامل و همکاری این سازمان جهت رفع مشکلات فضای فیزیکی سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان و هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، الیاس تاج الدینی در دیدار رییس سازمان نقش آفرینی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح و سازمان جهاد کشاورزی با روحیه انقلابی در جای جای استان کهگیلویه وبویراحمد با هم افزایی و تعامل به جامعه هدف  خدمات خوبی انجام   می دهند، گفت: امروز  این افتخار را داریم در بسیاری از شاخص ها  در بخش کشاورزی رتبه های  خوبی را در سطح کشور کسب و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

تاج الدینی گفت: 10100هکتار باغ در اراضی شیب دار کار کردیم در بحث شیلات رتبه سوم کشور را دارا هستیم  و در آبیاری تحت فشار  نیز  جز سه استان اول کشور هستیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد  افزود: در بحث جوجه ریزی و مرغ نیز بیش از نیاز استان تولید داریم و اینکه در بسیاری دیگر از تولیدات روند  رو به رشدی داشته ایم.

آمادگی سازمان جهاد کشاورزی  برای اجرای برنامه  های مشترک با بسیج در راستای کمک به کشاورزان تاج الدینی ضمن تشکر از تلاش های سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد، از آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فراهم کردن محیطی بانشاط برای تحصیل دانش آموزان هنرستان کشاورزی یاسوج

لزوم فراهم کردن محیطی بانشاط برای تحصیل دانش آموزان هنرستان کشاورزی یاسوج