مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-20اجتماعي

محقق شدن جامعه توسعه یافته با سرمایه گذاری روی شاخص نیروی انسانی


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در آیین اختتامیه دوازدهمین المپیاد علوم و فناوری نانو که در محل دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران برگزار شذ بر ضرورت توجه به نیازهای عصری و نسلی دانش آموزان و توسعه مهارت های گوناگون در بین آنان تاکید کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در آیین اختتامیه دوازدهمین المپیاد علوم و فناوری نانو که در محل دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران برگزار شذ بر ضرورت توجه به نیازهای عصری و نسلی دانش آموزان و توسعه مهارت های گوناگون در بین آنان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- رخشانی در این برنامه با اشاره به ماموریت اصلی آموزش و پرورش در راستای آموزش مهارت های زندگی، علمی و حرفه ای به دانش آموزان، اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت های حال حاضر دستگاه تعلیم و تربیت، پرورش انسانهایی است که بتوانند در کنار تحصیل علم به نوعی مهارت و فنون مختلف را نیز تجربه کرده و بیاموزند.

وی افزود: توجه بیش از پیش به نیازهای عصری و نسلی دانش آموزان در شرایط کنونی و با الهام گرفتن از بیانیه گام دوم انقلاب بسیار مهم و حائز اهمیت است و می طلبد تا همگان به ویژه دست اندرکاران نظام آموزشی به دنبال تحقق این مهم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محقق شدن جامعه توسعه یافته با سرمایه گذاری روی شاخص نیروی انسانی

محقق شدن جامعه توسعه یافته با سرمایه گذاری روی شاخص نیروی انسانی