مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 04:302021-11-20اقتصادي

مشکل کشاورزان، اجرانشدن مصوبات شورای عالی آب


آنچه سبب شده است کشاورزان استان اصفهان، این روز ها و در سال های گذشته دچار رنج و محنت فراوان شوند اجراء نشدن مصوبات 9 ماده ای شورای عالی آب کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید رضا مرتضوی در ارتباط تلفنی با بخش خبری 21 شبکه یک سیما افزود: پیگیری اجرای این مصوبات از جمله مطالبات کشاورزان این استان است.

استاندار چهار محال و بختیاری هم در ارتباط تلفنی با این بخش خبری گفت: شورای عالی آب، 13 بار مصوبه داشت که یکی از آن ها در سال 1393 بوده است.

اقبال عباسی ادامه داد: در سال 1393 برای استان چهار محال و بختیاری از 1 میلیارد و 500 میلیون متر مکعب آب، 237 میلیون مترمکعب در نظر گرفته شد که این مقدار، امسال به 150 میلیون متر مکعب هم نرسید و اکنون بیشتر از 200 روستا و حدود 6 شهرک صنعتی را با تانکر آبرسانی می کنیم.

وی بر لزوم اجرای همه مصوبات شورای عالی آب تاکید و اضافه کرد: در استان چهار محال و بختیاری بیش از 90 درصد برداشت ها توسط کنتور هوشمند انجام می شود و آبیاری باغات و مزارع به صورت قطره ای یا بارانی مکانیزه است.

عباسی گفت: استان چهار محال و بختیاری بیشتر از استان اصفهان در حوزه آب و حتی آب شرب، مشکل دارد، اما مردم به گونه ای مدیریت و تحمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کشاورزان، اجرانشدن مصوبات شورای عالی آب

مشکل کشاورزان، اجرانشدن مصوبات شورای عالی آب